برنامه حلی داغی (400/8/28)

کوهنوردی یگانه ورزشی است که سکوی قهرمانی ندارد وهمچنین از تشویق و تمجید تماشاچی نیز بی نیاز است و به سکوی افتخار هم نمی اندیشد و رتبه اول از آن کسی است که آخر سر  پای به ستیغ کوه می گذارد

روز جمعه 400/8/28 مطابق برنامه رسمی باشگاه جهت صعود به قله حلی داغی واقع در حومه روستای با با باغی به ارتفاع دو هزار متر از تبریز حرکت ساعت نه به روستای با با غی رسیدیم پس از جمع و جور وسایل مورد نیاز به سمت قله حرکت کردیم پس از صرف صبحانه در بین راه کنار چشمه آب و دیدن طبیعت بکر و هوای پر از اکسیژن و بگو بخند بین همنوردان همه و همه باعث شد یه خاطره خوب در ذهن افراد ثبت بشه به راه خود ادامه دادیم و در بین راه با گروه خانوادگی دومان همراه شده با هم به قله دو هزار متری صعود کردیم  و پس از استراحت کوتاه و عکس برداری دسته جمع به پای قله برگشتیم  و به صرف ناهار مشغول شدیم و ساعت سه بعد از ظهر به سمت پای ماشین ادامه مسیر دادیم مسئول برنامه حاج آقا قربانی عضو هیات مدیره باشگاه بودند که بدینوسیله از زحمات ایشان و جناب سرهنگ موسی نژاد عضو هیات مدیره و  پیشرو تمامی همنوردان شرکت کننده و راننده بزرگوارمان ناصر آقا و گروه خانوادگی دومان کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم در خاتمه پرور دگاررا به خاطر اینکه به ما سلامتی عطا فرموده تا بتوانیم از این همه مناظر زیبای طبیعت بهره مند شویم سپاسگزاریم